1 ) شروعی دوباره

 سلام  دوستای گل و عزیزم

خیلی دلم برای همتون تنگ شده بود، الان چند ماهه دیگه آنلاین نشده بودم و اون ماه که اومدم سر به وبم بزنم دیدم بلاگفای عزیز وبم را حذف کرده

و البته خیلی از دوستان هم آرشیو خود را از دست دادند..

دلم برای همتون تنگ شده بود، چندتایی از طریق تلفن خبرشون را داشتم ولی بقیه نه

تصمیم گرفتم این دفعه وب جدیدی بزنم و  کلا دور محیط بلاگفا خط بکشم ، چون خیلی از دستش ناراحتم

کلی خاطره های خوب ثبت شده بود در وبلاگم که همش فوت شد رفت هوا


حالا اشکالی نداره، از اول شروع میکنم ، چون خیلی دلم میخواد مثل گذشته ها خاطات مهمم را ثبت بذارم

ادرس وب دوستام را از طریق وب قبلیم (عشق من معبودم) یادتون که هست خخخ اولین وبم از اونجا پیدا کردم و یه سری از دوستان جدیدترم هم متاسفانه هنوز پیداشون نکردم که انشالله از طریق نام وبلاگ هر کدام که یادم هست پیداتون میکنم


کلی حرف نزده و اتفاق های افتاده هست که سر فرصت براتون میگم

با این محیط اشنایی ندارم و یه کم زمان میبره تا بتونم وبم را مثل سابق فعال کنم، پس صبور باشید ..

ولی محیط بلاگ اسکای را دوست میدارم


سحر جونم قدم نو رسیده ات مبارک باشه، انشاالله  سالیان سال خوش و خرم در کنار هم زندگی کنید

آجی سمانه گلم ادرس وب جدیدت  یافت نشد، ادرسم را بهت پیامک میزنم

مهتاب جونم  امیدوارم هر جا هستی تنت سالم باشه عزیزم


تا خدا هست دلت تنها نیست
اسیر لطف خدا باش که بی خدا زندگی هرگز زیبا نیست...

خداوندا
خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قطار موهبت هایت
مرا تنها تو نگذاری
که من تنهاترین تنهای تنهایم؛ انسانم


خدا گوید:
تو ای زیباتر از خورشید زیبایم
تو ای والاترین مهمان دنیایم
تو ای انسان!
بدان همواره آغوش من باز است
شروع کن....
یک قدم با تو
تمام گامهای مانده اش با من ....